Hoe organiseren we een goed feest?


Goed dat je ook deze pagina bekijkt! Volgens de statistieken in het systeem van m'n website bekijkt wordt deze pagina wat minder bekeken dan de rest. Het is misschien saai om te lezen want elke DJ zegt hetzelfde en zorgt voor een volle dansvloer. Maar geloof je dat ook? Daarom is het belangrijk ook de werkwijze te lezen want die geeft antwoord op veel "hoe-"' en "wat als-" vragen.

Graag help ik je met de organisatie van een goed feest waar iedereen mooie herinneringen aan over zal houden. Je tevredenheid en vertrouwen vind ik belangrijk en die waarborg ik door onderstaande werkwijze.

20180929_210317
69914008_378150562867630_5087796560666820608_n
60713671_2218831898429907_5465010357019869184_n
68826829_10219479909725103_7695228325114937344_n

1. Goede voorbereiding
Een goede voorbereiding is het halve werk, want op de dag van het feest moet alles goed gaan.
Daarom bespreken we vooraf allerlei details over het verloop van het feest. Alle afspraken leg ik vast in een emailtje en stuur ik naar je op. Dit vormt tevens een handig overzicht van het feest.

2. Draaien voor het publiek
Draaien voor het publiek klinkt misschien gemakkelijk, maar dat is het niet. Elk publiek heeft namelijk een andere formule nodig voor een geslaagd feest.
Zeker als DJ is het belangrijk om die formule te kunnen vinden en draaien. Dat doe ik door:
In de voorbespreking de juiste vragen te stellen.
Goed te observeren en de sfeer aan te voelen.
Te luisteren naar de gasten en hun verzoeknummers.
Want voor een geslaagd feest, zijn deze drie dingen van belang: een gastvrije locatie, enthousiaste gasten en een DJ die voor het publiek draait.

3. Zekerheid en betrouwbaarheid
Compleet overzicht van uw feest per email
Naleven van de gemaakte afspraken
Snelle reacties op email en telefoon
Alles staat op tijd klaar voordat het feest begint
Dit lijkt mij prettig voor ons allebei.

4. Back-up bij ziekte
Grote zorgen als ik ziek ben? Nee, niet voor jou, want als ik ziek ben zorg ik voor een back-up.
In de afgelopen 30 jaar ben ik nog niet zodanig ziek geweest dat ik écht niet kon draaien. Maar reeël gezien zou dit eens kunnen gebeuren en dan is het natuurlijk vervelend als jij met de gebakken peren zit. Daarom heb ik een back-up plan bij ziekte. Ik heb een groot netwerk opgebouwd van artiesten, boekingbureau's en verhuurbedrijven waardoor ik met een paar belletjes het feest kan redden als ik echt heel erg ziek ben. The show must go on.

5. Alle risico's ingedekt
Het is mijn doel om je feest uitstekend te organiseren en uit te voeren. Alle mogelijke risico's die dit doel kunnen belemmeren heb ik geïnventariseerd in een risicoplan. Voor elke bedreiging heb ik nagedacht over een oplossing. Denk hierbij aan back-ups van administratie en muziek, gereedschappen, reservekabels, verlooppluggen en zelfs een paracetamolletje.
6. Afstemmen met locatie
Het afstemmen met locatie neem ik je uit handen. Ik ben op ruim 220 feestlocaties geweest waaronder kastelen, hoeves, boten, kelders, hotels, beachclubs, tuinen, villa's, restaurants en partycentra. Ik ben op praktisch alles voorbereid dus échte verrassingen kom ik zelden meer tegen. Bij locaties die ik nog niet ken, zal ik alles van tevoren goed afstemmen met de locatie.
Meestal bel ik met de feestlocatie maar als ik in de buurt ben, rijd ik er gewoon eventjes langs. Dan check ik alle locatiespecifieke omstandigheden (zoals parkeren, uitladen, stroomvoorziening etc). Doordat ik deze zaken zelfstandig van tevoren afstem, hoef je je ook daarover geen zorgen te maken

Copyright Dj Glenn Entertainment  2020 © Alle rechten voorbehouden

Deze website maakt gebruik van cookies. Door deze site te blijven gebruiken, accepteert u het gebruik van deze cookies.

Accepteren